Uitwisseling naar Londen - Reisverslagen van Nina Blaas - WaarBenJij.nu Uitwisseling naar Londen - Reisverslagen van Nina Blaas - WaarBenJij.nu
Uitwisseling naar Londen

24 januari tot 13 februari ben ik te vinden in Londen. Hier ga ik voor drie weken mijn opleiding volgen en mijn Engels naar een hoger niveau brengen. Ook hoop ik veel mooie dingen te zien en een mooie ervaring op te doen! Ik zal één tot twee keer per week iets schrijven over mijn verblijf hier.

Enjoy!

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2016

The second and the third and last week

31 Januari 2016

Afgelopen week/ last week

27 Januari 2016

De eerste week tot nu toe/ the first week so far
Nina

24 januari ga ik voor 3 weken op uitwisseling naar Londen. Hier houd ik bij wat ik allemaal ga doen en zien!

Actief sinds 08 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2198

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 13 Februari 2016

Uitwisseling naar Londen

Landen bezocht: